۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

معلم انسانی متفاوت !!!




روزی و روزگاری، از شیخی قدرتمند که ریا ست دولت را به عهده داشت پرسیدند:

" چرا حقوق و مزایای معلمان را به اندازه ی حقوق و مزایای کارکنان دیگرحکومت افزایش ندادید؟ "

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

خبری مهم در باره "آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش"

رئيس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاريخ و نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان استخدام در آزمون آموزش و پرورش را اعلام كرد.
به گزارش مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، محمدتقي صابري گفت: تمامي داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي اين وزارت‌خانه كه در موعد مقرر (12 الي 19 ارديبهشت ماه) نسبت به ثبت‌نام خود از طريق سايت مركز سنجش آموزش و پرورش به نشاني http://Aee.medu.ir اقدام نموده‌اند، مي‌توانند به منظور اطمينان از صحت اطلاعات وارده از امروز پنج‌شنبه (89/2/23) لغايت پايان روز يكشنبه (89/2/26 ) به سايت مذكور مراجعه و در صورت نياز به اصلاح اطلاعات وارده در مهلت تعيين شده اقدام نمايند.

وي توجه داوطلبان به نكات ذيل را ضروري دانست.

- داوطلبان بايد حائز شرايط عمومي و اختصاصي اعلام شده باشند. اين شرايط در اطلاعيه‌هاي صادر شده از سوي اين مركز در اخبار سايت وزارت آموزش و پرورش به نشاني www.medu.ir قيد شده است.

- استان درخواستي داوطلبان بايد ظرفيت پذيرش در رشته شغلي موردنظر آنان را داشته باشد، در غير اين صورت كارت شركت در آزمون براي اين قبيل داوطلبان صادر نخواهد شد.

- در فرم تقاضانامه، شهر موردنظر براي شركت در آزمون انتخاب شده باشد.

- با توجه به عدم پذيرش و استخدام نيروي انساني در شهر تهران، داوطلبان ساكن اين شهر كه در آزمون استخدام براي شهرستان‌هاي استان تهران ثبت نام كرده‌اند، بايد يكي از شهرستان‌هاي استان تهران را به عنوان شهر محل آزمون انتخاب نموده باشند.

- پيش از انجام اصلاحات به اطلاعيه‌هاي مركز سنجش كه در قسمت اخبار سايت وزارت آموزش و پرورش به نشاني www.medu.ir درج شده است توجه نمايند.

صابري در پايان خاطرنشان كرد: چنانچه داوطلبان براي ورود به سايت مركز سنجش براساس كارت ثبت‌نام اينترنتي و كد ملي با مشكلي برخورد كردند، مي توانند در ساعات اداري روزهاي شنبه و يكشنبه 25 و 26 ارديبهشت‌ماه با در دست داشتن اصل كارت ثبت‌نام و كارت ملي به واحد سنجش ادارات و مناطق آموزش و پرورش در سراسر كشور مراجعه نمايند.
 
آموزش نيوز

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

مصیبت بی صدائی !!


-          ای داد ...ای بیداد !!...آهای مردم ! بیچاره شدیم ...چه کنیم با این مصیبت ...فکری کنید ...بلائی نازل شده .....

فرزاد كمانگر كيست؟

 معلمي دلسوخته واز طبقه ي كم درآمدجامعه....به دريا رفته مي داند مصيبت هاي طوفان را


۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

فرزاد کمانگر ، معلم دربند پس از 4 سال .... به همراه 4 تن ديگراز زندانيان سياسي سحرگاه امروز (يكشنبه) اعدام شدند

 فرزاد کمانگر اعدام شد




خلیل بهرامیان، وکیل فرزاد کمانگر، دقایقی پس از انتشار این خبر گفت که «هیچ‌گونه اطلاعی از اعدام این افراد ندارد.» وی اضافه کرد که برای اطلاع از صحت خبر به دادستانی تهران مراجعه خواهد کرد.
فرزاد کمانگر معلم کرد، در مرداد ماه سال ۱۳۸۵ بازداشت شد. وی در طول ماه‌ها بازداشت تحت شکنجه‌های شدید جسمی و روحی قرار گرفت که آن را در رنج‌نامه‌ای منتشر ساخت.
وی در اسفند ماه ۱۳۸۶ به اعدام محکوم شد. در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۸۸، این معلم کرد، در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار برگزاری مجدد دادگاه خود شد.

تكليف استخدام حق التدريسي‌ها و 40 هزار نيروي جديد در آموزش و پرروش مشخص شد




خبرگزاري فارس: نمايندگان مجلس مصوب كردند در صورت وجود مجوز استخدام، وزارت آموزش و پرورش مكلف به استخدام با اولويت معلمان حق التدريسي در اين وزارتخانه مي‌شود مگر در استان‌ها و يا رشته‌هايي كه معلم حق التدريسي واجد الشرايط موجود نباشد.